REKLAMACJE
Wszystkie nasze produkty pszczele są w 100% naturalne i przygotowywane z najwyższą dbałością o jakość. Gdyby jednak zdarzyło się, że otrzymany produkt jest wadliwy, możesz złożyć reklamację.
W celu złożenia reklamacji, skontaktuj się z nami mailowo (stanislaw@pasiekakrolow.pl) lub telefonicznie (Beata Król: +48 600 441 088) i opisz przyczynę reklamacji. Składając reklamację, pamiętaj, aby wskazać, jaki sposób rozpatrzenia reklamacji preferujesz: wymianę produktu na inny czy obniżenie ceny zakupu. Poniżej znajdziesz wzór reklamacji.
Po złożeniu reklamacji, należy odesłać reklamowany produkt na własny koszt na adres: Pasieka Rodziny Królów, Stanisław Król, ul. Stanisławskiego 28, 31-307 Kraków. Produkt musi zostać wysłany w odpowiednio zabezpieczonej paczce, aby nie uległ zniszczeniu.
Produkt można też dostarczyć do nas osobiście pod wskazany powyżej adres, po wcześniejszym umówieniu się.
Zgodnie z obowiązującym prawem, mamy 14 dni kalendarzowych na zawiadomienie Cię o sposobie, w jaki rozpatrzymy Twoją reklamację.
--------
WZÓR REKLAMACJI
Miejscowość, data
Do: (pełna nazwa i adres siedziby przedsiębiorcy)
Imię, nazwisko
Adres konsumenta
Reklamacja towaru
Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu ……… towar: …… jest wadliwy. Wada polega na ………………… Wada została stwierdzona w dniu ……………………….. Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny żądam:
- wymiany towaru na nowy* (art. 561 § 1)
Lub (niepotrzebne skreślić)
- obniżenia ceny towaru o kwotę ……….. (słownie: ………) zł, Proszę o zwrot podanej kwoty na konto …………../przekazem pocztowym na mój adres* (art. 560 § 1)
Z poważaniem
(podpis konsumenta)
ZWROTY
Zgodnie z obowiązującym prawem, przy zakupie produktów spożywczych nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy – nie przyjmujemy zwrotów produktów pszczelich zakupionych w naszym sklepie internetowym.